تیغه دکورال(طرح چوب)

قیمت و خرید تیغه دکورال طرح چوب در رشت

تیغه طرح چوب کرکره برقی با طرح دکورال
نام دیگر کرکره برقی طرح چوب، کرکره برقی دکورال و یا دکوراتیو نیز می گویند. این کرکره برقی مقاومت بالایی داشته تیغه کرکره برقی دکورال با مواد اولیه آلومینیوم تولید شده و بعد از ساخت در دو مرحله رنگ کردن و حرارت داد به شکل طرح چوب می شود.

نحوه تولید تیغه کرکره برقی طرح چوب

تیغه های دکورال پس از تولید ابتدا یک لایه رنگ الکترواستاتیک به عنوان پس زمینه  پاشیده  می شود و سپس داخل کوره رنگ برای حرارت دیدن انتقال داده می شود. در مرحله بعد کاربن های طرح چوب را با کمک گرما روی تیغه چسبانده می شود.

بیشتر مشتریان از تیغه های سفید مانند افرا ، آکرول و … نسبت به دکورال بیشتر استفاده می کنند.

یکی از معایب تیغه های طرح چوب دکورال می توان گفت کدر شدن رنگ پس از گذشت زمان بود که این مشکل حل  شده و اکنون دیگر دچار رنگ پریدگی نمی شود.

کاربرد کرکره برقی طرح چوب (دکورال)

کرکره های اتوماتیک طرح چوب یا دکورال را به طور معمول  برای درب هایی استفاده می شوند که نمای ساختمان یا دیوار، طرح چوب یا رنگ قهوه ای باشد و یا به طور کلی نمای چوبی استفاده می شود.

کرکره اتوماتیکی با طرح چوب از نزدیک به رنگ چوب بسیار زیبا و چشمگیر بوده و نمای زیبایی به درب اتوماتیک و محیط می دهد.

کرکره برقی های دکورال معمولاً در کرکره برقی پنجره و پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرند.

اما شما می توانید در انواع کرکره برقی دیگر مانند حفاظ کرکره برقی درب ورودی ضد سرقت،کرکره برقی سوله، کرکره برقی مغازه از آن استفاده کنید. پرشین تامین با سال ها تجربه در زمینه فروش کرکره برقی و قطعات وابسته در رشت آماده دریافت سفارشات از شما همشهریان و هم استانی های عزیز می باشد.

انواع تیغه دکورال چیست؟

تیغه دکورال کرکره برقی را در دو نمره تیغه 80 و تیغه 100 می توان تهیه نمود.

به این ترتیب می توانید برای دهنه های کوچکتر برای مثال پارکینگ و مغازه از تیغه 80 دکورال و برای فروشگاه های بزرگ و سوله از تیغه 100 دکورال استفاده کنید.

این تیغه های طرح چوب 80 معمولی در حالت غضروف دار هم موجود بوده و برای زیبایی بیشتر از این نوع مدل می توان استفاده کرد.قابلیت غضروف دار بودن باعث ضدسرقت شدن کاهش صدا و آن می شود.

آیا درب کرکره ای دکورال در برابر آب و هوا مقاوم می باشد؟

درب کرکره ای دکورال در شرایط آب و هوایی متفاوت مانند باران و برف ، رطوبت و همچنین گرما و حرارت زیاد دچار آسیب نمی شود کرکره برقی از جنس آلومینیوم بوده و برچسب طرح چوبی که در تیغه های این نوع کرکره استفاده می شود مناسب با همه نوع آب و هوا می باشد و مستحکم می باشد. همچنین این برچسب ها  دچار خط و خش نیز نمی شود.

مزایای کرکره برقی دکورال

رنگ آن با کیفیت است و به مرور زمان کمرنگ نمی شود در مناطقی که بارندگی زیاد است یا رطوبت زیاد است ضد زنگ زدگی و ضد خط و خش خواهد بود
متناسب با همه نوع آب و هوا
زیبایی ساختمان را به ارمغان می آورد.
طول عمر زیاد نسبت به سایر کرکر برقی ها
مقاوم و سبک

معایب درب کرکره ای دکورال

گران بودن
ساخت و تحویل آن سفارش به چند روز زمان نیاز دارد.