لوازم جانبی الکتریکی

قطعات و لوازم جانبی کرکره برقی

در سال‌های اخیر مزایا و ویژگی‌های کرکره برقی نسبت به کرکره‌های قدیمی سبب شده تا اکثر کسبه و افراد مختلف از این کرکره‌ها برای درب مغازه ، فروشگاه، پاساژ، پارکینگ، بانک‌ها، صرافی‌ها، طلافروشی و … استفاده کنند. به‌طورکلی پس از انتخاب و خرید کرکره برقی مناسب با محل، استفاده از لوازم کرکره برقی مناسب و نصب صحیح آن از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا هرگونه نقص و کوتاهی در زمان نصب باعث کاهش عمر قطعات کرکره برقی شده و اختلال در نحوه عملکرد کرکره برقی می‌شود. از طرف دیگر استفاده از یراق ‌آلات کرکره برقی باکیفیت باعث اتصال محکم و مقاوم کرکره برقی شده و درنهایت طول عمر کرکره برقی و بهبود عملکرد آن را به همراه خواهد داشت. بدین‌جهت در ادامه به بیان اطلاعاتی درباره لوازم جانبی کرکره برقی و تأثیر آن در نصب انواع کرکره برقی می‌پردازیم.

پس از خرید کرکره برقی برای نصب کرکره به تجهیزاتی نیاز دارید که آن‌ها را لوازم جانبی کرکره برقی می نامند. برای نصب کرکره برقی باید از یک سری قطعات و یراق آلات کرکره برقی استفاده نمایید. توجه داشته باشید وجود بعضی از قطعات کرکره برقی الزامی بوده و بعضی از لوازم جانبی برای راحت تر شدن عملیات نصب کرکره برقی است. توجه داشته باشید شرکت‌های تولید کننده و نصاب‌ کرکره برقی لوازم جانبی و یراق آلات مورد نیاز را به همراه دارند و نیاز به تهیه آن ها نیست.

بعضی از مهم‌ترین لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای نصب کرکره برقی عبارت‌اند از انواع برد کنترل ، کاور موتور ساید ،موئی،موتور کرکره برقی ، انواع اندکپ، تیغه کرکره برقی, صفحه پلیت و… نام برد و هر کدام با توجه به کیفیت و نوع ساخت دارای قیمت متفاوت است

پر کاربردترین لوازم جانبی درب اتوماتیک

·        لامپ فلاشر و چراغ سر درب اتوماتیک

·        چشمی ایمنی

·        ریموت دیواری

·        ریموت کنترل